یک موش با مهندسی ژنتیک به بیت کوین زنده تبدیل می‌شود!
نوشته شده توسط : ادمین

یک موش با مهندسی ژنتیک به بیت کوین زنده تبدیل می‌شود!

سمپاشی موش

شهر سخت افزلر

وب‌سایتVice Motherboard گزارش داده است که یک سازمان مستقل غیرمتمرکز جدید(DAO) به نام BitMouseDAO، می‌خواهد با مهندسی ژنتیک یک موش، یک بیت کوین را درون آن قرار داده و ارزش آن را همراه با ارزهای دیجیتال افزایش دهد. همانطور که به نظر می‌رسد و یکی از دو سرمایه گذار این ایده نیز بر آن اقرار می‌کند، این یک ایده دیوانه‌کننده است!

 

تأسیس یک شرکت DAO برای تحقق ایده‌ای دور از ذهن پیش از این نیز توسط برخی پژوهشگران دیده شده است؛ اما BitMouseDAO آن را به یک پل فراتر می‌رساند.

 

مانند سایر DAO ها، هویت سازندگان اصلی این سازمان پنهان است، اما اگر می‌توان حدس زد که یک دانشجوی زیست شناسی مولکولی که علاقه زیادی به علم رمزنگاری دارد مسئول آن باشد. الهام بخش BitMouseDAO در این راه، همانطور که در صفحه وب آن اعلام شده است، هنر زیستی ادواردو کاک است؛ یک خرگوش زنده که از نظر ژنتیکی اصلاح شده است تا پروتئین فلورسنت سبز ساطع کند.

 

با پروژه BitMouse پژوهشگران می‌خواهند از یک کلید خصوصی برای خرید بیت‌کوین استفاده کنند و سپس آن را با استفاده از بلوک‌های سازنده DNA، (A,T,G,C)، دوباره کدگذاری کنند و این کد را در داخل موش قرار دهند. صفحه وب این سازمان می‌گوید ارزش موش در کنار بازارهای بیت‌کوین در نوسان خواهد بود و ممکن است تا ده سال دیگر به ۱۰۰ میلیون دلار رسیده یا اصلاً قیمتی نداشته نباشد.

 

از آنجایی که موش قابل تولیدمثل خواهد بود، بچه‌های آن نیز کلید خصوصی مذکور را به ارث برده و به اندازه موش مادر یعنی BitMouse ارزشمند خواهند بود.

 

این DAO قصد دارد توکن‌های غیرقابل تعویض(NFT) از BitMouse اصلی و فرزندان آن بسازد که به بالاترین قیمت پیشنهادی به حراج گذاشته می‌شود و برای کسانی که اکنون از این پروژه حمایت می‌کنند درآمد کسب کند.



جالب اینجاست که سازنده همچنین آگاه است که قرار دادن یک توالی ژنتیکی ممکن است اتفاق نیفتد و یک برنامه پشتیبان برای تزریق یک ویروس غیر کشنده به موش دارد که یک کپی رمزگذاری شده از کلید خصوصی را حمل می‌کند. خالق این ایده می‌خواهد برای انجام همه این کارها در یک شرکت بیوتکنولوژیک تلاش کند و قطعاً برای شروع این پروژه به بودجه زیادی نیاز دارد.

 

در حال حاضر اینDAO تنها سه حامی دارد و تا کنون بیش از 0.02 اتر به آن اهدا شده است.

 

مدیران این سازمان در صحبت با وب‌سایت Vice تصریح کردند که پروژه آن‌ها فقط خلق یک اثر هنری متفاوت است و نه ساختن یک هیولای بیوشیمیایی. با این حال، با توجه به وضعیت فعلی بودجه، آن‌ها ممکن است اصلاً نتوانند چیزی بسازند.

قالیشویی سبلان

 

 





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: